Debitorbogholder- og kontorblæksprutte søges

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Hos Erling Christensen Møbler søger vi en erfaren kollega til vores debitorbogholderi og telefonomstilling som har erfaring med alle facetter indenfor disse områder. Begge dele af jobbet drejer sig i stor stil om at levere god kundeservice til vores kunder, hvorfor det er vigtigt at man besidder denne egenskab da der vil være en stor grad af kundekontakt f.eks. i forbindelse med at besvare alle indkomne telefonopkald til virksomheden samt i forbindelse med rykkerprocedurer. 

Erling Christensen Møbler dækker både over et 10.000 kvadrameter stort bolighus samt en webshop med alt til boligen, det betyder at vi får rigtig mange telefoniske henvendelser hver dag, og det er bl.a. en af dine vigtigste opgaver i denne stilling at besvare og viderestille de henvendelser der måtte være, ganske vist i samarbejde med dine kollegaer i bogholderiet. Udover besvarelse af telefoniske henvendelser vil en stor del af dagligdagen også være præget af diverse bogholderiopgaver herunder fakturering af kundeordre, afstemning af bankbetalinger, sammentælling af fakturaer til betaling, udskrivning af kontoudtog fra bank, afstemning af balanceudskrift for kasser, udførsel af rykkerprocedure og udtagning af debitorer efter kontoudtog. Det er derfor vigtigt at du har forståelse for og erfaring med klassisk bogholderiarbejde og formår at holde overblikket over mange opgaver på én gang, også i ekstra travle perioder. 

Du vil komme til at arbejde på et åbent kontor, med meget trafik af både kunder og kollegaer dagen igennem. Det er altså vigtigt at du formår at koncentrere dig og holde fokus tiltrods for støj og forstyrrelser. 

Arbejdsopgaver

  • Fakturere kundeordrer
  • Udførsel af rykker procedure
  • Afstemning af bankbetalinger
  • Sammentælling af fakturaer til betaling
  • Udskrive kontoudtog fra bank
  • Afstemning af balanceudskrift for kasser
  • Udtagning af debitorer efter kontoudtog
  • Tage imod betaling fra kunder i butikken
  • Besvare telefoniske henvendelser
  • Diverse ad hoc opgaver indenfor bogholderi og adminstration

Vores forventninger til dig

  • Du har erfaring fra en lignende stilling
  • Du er villig til at arbejde 2 lørdage om måneden i tidsrummet 10.00-14.15
  • Du har en høj arbejdsmoral
  • Du kan arbejde fokuseret og koncentreret i et åbent kontormiljø
  • Du sætter en ære i at levere et godt stykke arbejde
  • Du er pligtopfyldene
  • Du har et positivt mindset og er løsningsorienteret
  • Du forstår at yde god kundeservice

Det får du hos os

  • En udfordrende og alsidig hverdag
  • Et uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet
  • En mangfoldig arbejdsplads med mange forskellige typer af mennesker
  • En arbejdsplads med stor grad af fleksibilitet
  • Et job hos ét af Danmark største bolighuse

Lyder stillingen som noget for dig, så tøv endelig ikke med at sende os din ansøgning og dit CV. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hjørring Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ERLING CHRISTENSEN MØBLER A/S, Hørmestedvej, 9870 Sindal

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5927470

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet