BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
HabitusHuset Børsholt søger en Administrativ leder, som brænder for arbejdsplanlægning og det administrative arbejde i et botilbud. Vi søger dig, der er strategisk tænkende og god til at skabe overblik.
I Habitus sætter vi borgerne i centrum og har den grundlæggende antagelse, at mennesker gør det godt, hvis de kan. Vores pædagogiske arbejde tager udgangspunkt i den enkelte borgers funktionsniveau og udviklingspotentiale, hvor vi arbejder med at skabe små og sikre succesfulde oplevelser hver dag. Målet for vores indsats er at mindske problemskadende adfærd og øge livskvaliteten hos borgeren.
Vi arbejder med bæredygtige arbejdsplaner og tilrettelægger arbejdsplanen ud fra 4 principper, hvor vi sikrer: en stabil økonomi, at vi overholder lovgivningen fx arbejdstidsbestemmelser og ferielovgivning, at vi har grundlaget for høj arbejdslivskvalitet for medarbejderne og grundlaget for høj livskvalitet for vores borgere.
Som Administrativ leder vil du være en nøgleperson for vores botilbud i forhold til at sikre og have overblikket over arbejdsplanener samt sikre, at de lever op til regler og procedurer. Du vil have det ledelsesmæssige ansvar for afholdelse af administrativt afrapporteringsmøde, hvor du er mødelederen. Derudover vil du have til opgave at servicere den daglige ledelse og botilbudslederen med statistikker og data til forbedringsledelse samt løse de administrative opgaver i forbindelse med ansættelsesprocedure, koordinering af introforløb, invitation til omsorgs- og sygefraværssamtaler, mødeplanlægning m.m. Som Administrativ leder refererer du til botilbudslederen.
Vi lægger vægt på, at du:
- Har erfaring med arbejdsplanlægning, herunder at kunne jonglere med overenskomster og arbejdstidsregler i en mødeplan
- Brænder for opgaven med arbejdsplanlægning og formår at skabe eget ledelsesrum, hvor der lægges vægt på den gode dialog og involvering af medarbejderne
- Har det strategiske overblik, kan analysere og anvende data til afrapportering og forbedringstiltag
- Arbejder struktureret, systematisk og sikrer synergi mellem botilbudsleder, de daglige ledere/teamledere og medarbejderstaben
- Kan håndtere mange opgaver sideløbende og formår samtidig at opretholde overblikket over detaljer
- Er serviceminded og trives med forskelligartede administrative og praktiske opgaver
- Har flair for IT-systemer og mestrer brugen for Excel
- Kan holde hovedet koldt (og hjertet varmt), når der opstår akutte udfordringer i forhold til mødeplanen
- Trives med at arbejde selvstændigt og samtidig indgå i et forpligtende teamsamarbejde
- En arbejdsplads og organisation hvor vi vægter borgernes livskvalitet højt
- Et alsidigt job med selvstændigt ansvar og gode muligheder for karriereudvikling
- God introduktion og on-boarding til Habitus gennem Habitus’ eget uddannelsesakademi
- God introduktion til arbejdsplanlægning og oplæring
- Ledersparring sammen med botilbudslederen og daglig leder
- At blive en del af et lederteam
- Deltagelse i centrale ledermøder i Habitus
- Mulighed for at bidrage med dine kompetencer og viden
Har stillingen fået din interesse? Så send os en ansøgning snarest via linket.
Ansøgningsfristen er 5. november 2023, og vi ønsker at du starte 1. januar 2024. Samtaler forventes afholdt senest i uge 46 2023.
Hvis du har spørgsmål til stillingen eller opgaverne, er du velkommen til at kontakte botilbudsleder, Claus Bo Madsen, på tlf. 20867148 eller mail cbm@habitus.dk
Der vil blive indhentet straffeattest i forbindelse med en ansættelse.
Du kan læse mere om Habitus på vores hjemmeside https://habitus.dk/.
Vi ser frem til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hjørring Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Habitus Holding ApS, Park Allé , 1. th, 2605 Brøndby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5923267